Deze site werkt prettiger als u javascript aanzet.

Elektronisch bestellen

U kunt bij ons eenvoudig uw elektronische bestelling plaatsen. Door deze snelle en simpele bestelmethode reduceert u uw administratie- en faalkosten

Om dit te bewerkstelligen wordt er een verbinding tussen uw softwarepakket en onze ERP-applicatie gerealiseerd. Om de systemen te laten communiceren wordt er een FTP-verbinding gemaakt, waar de door uw systeem gegenereerde bestellingen neergezet worden.

Artikelbestanden

Artikelbestanden vormen de basis in uw applicatie om daarmee de juiste artikelen te kunnen bestellen. De meest actuele artikelbestanden kunt u bijvoorbeeld downloaden op de website van 2BA, maar ze zijn ook te downloaden als PAB-bestand via Mijn Coolmark > Mijn bestanden mits u geregistreerd en ingelogd bent op deze site. Deze bestanden worden maandelijks geüpdate. 

ICC

Er wordt gestart met het versturen van een zogenaamd ICC-bestand. In dit bestand worden door ons alle condities, die voor u van toepassing zijn, elektronisch aangeleverd. U hoeft ze alleen maar te importeren en u bent direct up-to-date. Zo werkt u altijd met de juiste en meest actuele informatie. Deze ICC berichten zijn via Mijn Coolmark > Mijn bestanden te downloaden. Een gebruikersaccount is benodigd.

ICM

Het ICM-bestand is de elektronische bestelling die vanuit uw software applicatie wordt gegenereerd. Deze ICM bestanden moeten aan de  ETIM standaarden voldoen zodat de juiste rekeneenheden zoals meters, vaste lengtes bij koelleiding of gewichten bij bijvoorbeeld zilversoldeer worden aangereikt.

Syntess

Binnen Syntess is er een geïntegreerde oplossing om elektronisch bij ons te bestellen. Syntess genereert automatisch een ICM-bestand die aan standaarden voldoet en importeert van daaruit het door ons verstuurde ICB-bestand.



Verberg boodschap