Als u klant wilt worden, ontvangen wij graag uw KVK uittreksel (niet ouder dan een half jaar), BTW nummer & uw F-gassen certificaat als u in het bezit bent hiervan. Nadat wij dit hebben ontvangen en beoordeeld, nemen wij contact met u op.
Via de pagina klant worden kunt u deze gegevens invullen.
U kunt dan het beste contact opnemen met onze vertegenwoordiger in uw omgeving. Bekijk hier wie de vertegenwoordiger in uw regio is.
Mitsubishi Heavy Industries en Sinclair voor de airconditioning. En voor de koudetechniek zijn dit veel verschillende merken zoals: Danfoss, Bitzer, L'Unité Hermétique, Alfa Laval, ECO en Roller.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 07:45 en 17:30 uur. Vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 07:45 en 17:00.
De afhaalbalie in Barendrecht is doordeweeks geopend tussen 07:30 en 17:00 uur. Voor storingen of spoedeisende zaken buiten openingstijden zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 0180 - 751 300.
Wanneer u de producten bij Coolmark heeft besteld kunt u installatie ondersteuning ontvangen door contact op te nemen met onze technische afdeling via 0180-751 370.
BRL staat voor ‘Beoordelingsrichtlijn voor bedrijven’. Sinds 1 december 2015 is BRL100 de meetlat voor installatiebedrijven als het gaat om de f-gassenbedrijfscertificering. Vanaf 6 juni 2019 is deze certificering aangescherpt en moet je vanaf 1 april 2020 aan de richtlijnen voldoen.
Deze certificering is verplicht voor elk bedrijf die airco’s en/of warmtepompen installeert. Dit geldt dus ook voor ZZP’ers. Met de BRL100 voldoe je aan de Europese F-gassenverordening. U kunt uw certificaat toevoegen in uw account onder 'Account en adresgegevens'.
Gevaarlijke stoffen worden vervoerd volgens regels / eisen van het ADR. Het ADR is het pan-Europese verdrag voor het vervoer van gevaarlijke goederen over de weg. Het ADR is in toenemende mate een globaal verdrag.
Het ADR komt tot stand onder de paraplu van de Verenigde Naties. Het ADR omvat onder andere eisen over:
• criteria voor gevaarsindeling van gevaarlijke goederen
• vervoersvoorwaarden
• eisen aan verpakkingen en tanks
• procedures voor de verzending, inclusief etikettering en documentatie
Sinds 1 januari 2010 is het huidige tunnelregime binnen Nederland van kracht. Hiermee is de oude categorie I en II indeling komen te vervallen. Hiervoor is een indeling in de categorie A tot en met E in de plaats gekomen.
Het stofidentificatienummer of UN-nummer is een getal van vier cijfers dat een gevaarlijke stof identificeert tijdens het transport, volgens de voorschriften van de Verenigde Naties.
Naar het volgende e-mailadres: info@coolmark.nl. Dit geldt voor alle aanvragen, zowel koudetechniek als airconditioning.
Dat kan zeker, onze binnendienst staat elke dag voor u klaar om u te helpen. U kunt uw aanvraag sturen naar info@coolmark.nl of bellen met telefoonnummer 0180 - 751 340. Wij kunnen op basis van uw condities selecties maken voor o.a. aggregaten, compressoren, verdampers of condensors.
Wanneer u de producten bij Coolmark heeft besteld kunt u installatie ondersteuning ontvangen door contact op te nemen met onze technische afdeling via 0180-751 370.
De artikelen kunnen maximaal 3 maanden gereserveerd worden. Daarna vervalt deze reservering.
Bestellingen kunnen op de volgende manieren worden geplaatst:
- Email adres: info@coolmark.nl
- Telefoonnummer: 0180 - 751 300
- Webshop
- Sales005xml oftewel DICO
Ook kunt u bij ons elektronisch bestellen.
Bestellingen dienen bij voorkeur schriftelijk besteld/bevestigd te worden met opgave van ons artikelnummer en met uw project- of ordernummer als referentie.
De in onze prijscatalogi opgenomen producten behoren tot ons standaard leveringsprogramma. Bij afwijking gelden de volgende regels:
• Artikelen die buiten het standaard leveringsprogramma vallen, dienen altijd schriftelijk besteld te worden.
• Speciaal bestelde artikelen kunnen slechts bij vooroverleg en bij hoge uitzondering geretourneerd worden.
Maak gebruik van onze kennis over artikelbeheer en verbeter de kwaliteit van uw bestellingen!
Op onze website kunt u eenvoudig zien of uw artikel de volgende dag geleverd kan worden en dus op voorraad is.
Ook kunt u zien hoeveel stuks direct af te halen zijn bij onze afhaalbalie. Als u via de webshop een bestelling plaatst, ziet u in uw winkelwagen welke artikelen direct beschikbaar zijn en welke eventueel later geleverd worden.
Neem contact op met onze klantenservice via customer-service@coolmark.nl of 0180-751 390 om te zien wat de mogelijkheden zijn om uw bestelling te wijzigen.
Bel ons algemene telefoonnummer 0180-751 300 voor klachten. We zullen u doorverwijzen naar de juiste afdeling.
Stuur een e-mail naar info@coolmark.nl om een offerte aan te vragen. Dit geldt voor alle aanvragen, zowel koudetechniek als airconditioning.
Zodra u een betaalgeschiedenis heeft opgebouwd, kunt u op rekening bestellen.
Coolmark heeft een koppeling met diverse inkoopsystemen waardoor deze orders direct bij Coolmark in het systeem worden gezet. Dit verkort de verwerkingstijd waardoor de kans groter is dat uw artikelen eerder binnen zijn. Kijk hier voor meer informatie en of uw systeem geschikt is.
Ziet u een product die u graag wilt toevoegen aan uw favorietenlijst? Onderaan de productafbeelding kunt u op ‘Favoriet’ klikken en een nieuwe lijst maken. De aangemaakte favorieten lijsten vindt u links bovenin terug onder ‘mijn lijsten’.
Onderaan het product kunt u onder de productafbeelding op ‘Vergelijken” klikken. Selecteer maximaal 4 producten en klik rechtsonder op de oranje knop met 'Vergelijken’.
Onze airconditionings staan in Houten en onze producten voor de koudetechniek en toebehoren van de airconditionings staan in Oirschot. In Barendrecht hebben wij een afhaalbalie waar eventueel producten kunnen worden afgehaald. Neem eerst hierover met ons contact op of het artikel hier voorradig is. Als dat niet het geval is en u wilt het toch afhalen zullen wij dit product z.s.m. naar onze afhaalbalie laten verzenden.
Kleine zendingen met DHL zijn 48 uurs zendingen. De zendingen met de Rooy worden de volgende werkdag geleverd. Wij hebben ook verschillende tijdsleveringen en voor spoedleveringen kunnen wij een koerier regelen.
Afhalen is ook mogelijk in Barendrecht, maar informeer vooraf wel of het gewenste product(en) op voorraad is, omdat er hier een beperkte voorraad aanwezig is.
Leveren op een projectadres doen wij uiteraard op de volgende werkdag als u dit wenst.
Tijden Voor 15:00 uur Voor 11:00 uur Voor 10:00 uur Direct versturen | Vracht De Rooy Transport De Rooy Transport De Rooy Transport Koeriersdienst | Tarief €44,- netto excl. BTW €64,- netto excl. BTW €72,- netto excl. BTW Op aanvraag |
Tijdsleveringen Groot of klein materiaal
Soms is het noodzakelijk dat goederen eerder worden geleverd zodat u op de dag van ontvangst direct met de producten aan de slag kunt gaan. Hiervoor bieden wij een aantal expresse diensten aan. Wij hebben de mogelijkheid tot diverse tijdsleveringen. Namelijk voor 15:00, 11:00 en 10:00 uur en om zelfs dezelfde dag nog te leveren hebben wij een koeriersdienst.
Tijden Voor 15:00 uur Voor 11:00 uur Voor 10:00 uur Direct versturen | Vracht De Rooy Transport De Rooy Transport De Rooy Transport Koeriersdienst | Tarief €44,- netto excl. BTW €64,- netto excl. BTW €72,- netto excl. BTW Op aanvraag |
Tijdsleveringen klein materiaal
Ook hebben wij de mogelijkheid om klein materiaal met SLS Innightof SLS overnight te leveren. Met SLS Innight wordt de bestelling geleverd in een afgesloten ruimte bij uw bedrijfspand of bij uw monteur in de auto. (Hiervoor dient u wel een abonnement met onze logistieke partner af te sluiten). Het gaat hier om kleine zendingen van maximaal 25 kilo per colli. Voor deze service is een toeslag van toepassing. Met SLS Overnight te leveren. Met SLS Overnight wordt uw bestelling de volgende werkdag tussen 08:00 en 09:00 uur geleverd. Bij deze service geldt dat het gewicht per collo niet meer dan 25 kilo bedraagt. Voor deze service is een toeslag van toepassing.
Tijden In de nacht bezorgd Tussen 08:00 - 09:00 uur Direct versturen | Vracht SLS Innight SLS Overnight Koerierdiensten | Tarief Gratis met abonnement €63,- netto excl. BTW Op aanvraag |
Ja dat kan. Op onze website kunt u zien of het gewenste artikel op voorraad is en kunt u deze direct bestellen.
Onze afhaalbalie is op werkdagen geopend van 7:30 tot 17:00.
Wanneer een product op voorraad is bij de afhaalbalie, kunt u deze vaak nog dezelfde dag afhalen. Voor overige producten ontvangt u een bezorgdatum via e-mail.
Neem contact op met onze klantenservice via customer-service@coolmark.nl of via 0180-751 390 als uw bestelling niet op de verwachte datum is geleverd.
Tegen een toeslag kunt u ervoor kiezen om uw producten via een tijdslevering te laten bezorging. De beschikbare tijdsleveringen zijn: voor 10 uur, voor 11 uur en voor 15 uur. Kiest u voor normale bezorging, dan wordt uw pakketje tussen 8 en 17 uur geleverd.
Vraag de status van uw bestelling op via customer-service@coolmark.nl of via 0180-751 390.
Het kan voorkomen dat een artikel op voorraad is bij de afhaalbalie, maar niet in ons centrale magazijn. In deze situatie kunt u ervoor kiezen om het product af te halen. U kunt er ook voor kiezen om het product alsnog te laten bezorgen.
Voor bestellingen boven de 250 euro rekenen wij geen bezorgkosten. Wel kunnen speciale tarieven van toepassing zijn.
U kunt ervoor kiezen om uw producten bij onze afhaalbalie in Barendrecht op te halen. In uw besteloverzicht ziet u wanneer dit product af te halen is.
Indien een deel van de levering niet door de vervoerder is afgeleverd, of als de producten niet zijn geleverd, maar wel op de pakbon staan, dan zijn dit manco meldingen. Manco meldingen dienen binnen 48 uur telefonisch via 0180-751 390 of schriftelijk via customer-service@coolmark.nl gemeld te worden bij onze customer service.
Voor wijzigingen in lopende bestellingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0180-751 390. Zij kunnen de mogelijkheden voor u bekijken.
Bestellingen die voor 15.30 geplaatst zijn, kunnen vaak de volgende dag geleverd worden mits op voorraad. U wordt altijd geïnformeerd over de uiteindelijk leverdatum(s).
In sommige gevallen is de optie voor betalen op rekening niet mogelijk.
Bij sommige betaalwijzen, bijvoorbeeld bij de betaalwijze 'op rekening', nemen wij een financieel risico. Om deze reden controleren we elke transactie op risico’s om veiligheid te waarborgen.
Sommige situaties kunnen van invloed zijn op de beschikbaarheid van de betaalopties. Bijvoorbeeld, als de producten nog niet in ons lokale magazijn liggen. Een andere reden kan zijn dat je nog openstaande facturen bij ons hebt. Ook kan het zijn dat je een nieuwe klant bent.
Als je gekozen betaalwijze niet beschikbaar is, dan spijt ons dat. U kunt nog steeds gebruik maken van al onze diensten en kan een van de andere betaalwijzen kiezen.
Uw financiële gegevens kunt u terugvinden onder ‘Account-en adresgegevens’.
De prijzen van artikelen vindt u op de artikelpagina's. Bent u opzoek naar een totaaloverzicht met onze brutoprijzen? Dat kunt u vinden in het artikelbestand onder 'Download bestanden'.
De conditie bestanden kunt u vinden onder u account> 'Download bestanden'.
U kunt niet contant betalen. Bij onze afhaalbalie kunt u alleen pinnen.
Uw factuur is de dag na levering van uw bestellling per mail naar u verzonden.
U kunt uw factuur betalen door het factuurbedrag over te maken naar NL40ABNA0504867962 onder vermelding van uw factuur en klantnummer.
Afhankelijk van uw aankoop geschiedenis kunt u vaak achteraf betalen. Hierbij is 30 dagen na factuurdatum gebruikelijk.
Als u geen factuur ontvangen heeft neem dan contact op nemen met debiteuren@coolmark.nl of bel ons op 0180-751 300.
Wanneer uw retouraanvraag is goedgekeurd verwerken we dit met het openstaande saldo.
Heeft u geen openstaand saldo dan ontvangt u het bedrag op de eerstvolgende dinsdag op het bij ons bekende rekeningnummer.
U ontvangt de facturen van ons digitaal op het door u opgegeven factuur email adres. Het is mogelijk om deze te ontvangen in pdf of pdf en XML (de pdf is in dit geval de wettelijke factuur).
Het is mogelijk om uw factuur via pdf en XML te ontvangen mits u in bezit bent van een gln nummer. Neem hiervoor contact op met onze financiële afdeling via 0180-751 300.
U ontvangt een factuur per levering. Heeft u meerdere leveringen per bestelling dan ontvangt u meerdere facturen. Indien gewenst kunnen we het zo regelen dat u één factuur per bestelling krijgt. Neem hiervoor contact op met onze financiële afdeling via 0180-751 300.
Met webselectie zoek en selecteer je jouw favoriete producten op de Coolmark webshop en exporteer je deze met één klik automatisch naar jouw softwarepakket. Vervolgens kan je jouw selectie gebruiken voor calculaties, werkbonnen, facturen of bestellingen!
Webselectie is beschikbaar in de softwarepakketten Syntess, Acto en ENK software.
Webselectie is beschikbaar in de softwarepakketten Syntess, Acto en ENK software.
Uw softwarepakket genereert automatisch een XML-bestand in SALES005/DICO formaat. Dit bestand wordt automatisch geïmporteerd in ons systeem, waardoor uw order binnen enkele seconde wordt verwerkt. Het SALES005 XML bestand is de elektronische bestelling die vanuit uw softwareapplicatie wordt gegenereerd. Dit XML-bestand voldoet aan de nieuwste ETIM-standaarden, zodat de juiste rekeneenheden zoals meters, vaste lengtes bij koelleiding of gewichten bij bijvoorbeeld zilversoldeer worden aangereikt.
Coolmark ondersteunt digitale bestellingen voor Syntess, Acto, ENK software, Bouwinfosys, Compano en Gilde. Als uw softwarepakket er niet tussen staat, neem dan gerust contact op met onze e-commerce afdeling via webshop@coolmark.nl of telefonisch op 0180-751 320. Wij kijken graag wat de mogelijkheden zijn.
Dit verschilt per softwarepakket. Om bij Coolmark elektronisch te bestellen moet u softwareoplossing SALES005XML/DICO XML berichten kunnen versturen met het Messageservice- protocol. Messageservice is een veilige verbinding die wordt gelegd tussen twee partijen die berichten willen uitwisselen. Daarnaast hebben wij uw GLN-nummer nodig.
Vul het het formulier in, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de vervolgstappen te bespreken.
Een GLN-nummer is een uniek nummer van 13 posities waarmee een bedrijfsadres als uniek adres geïdentificeerd kan worden. Uw bedrijfsgegevens zijn gekoppeld aan dit nummer.
Als u klant bent bij ons, kunt u een webaccount aanvragen. Via de pagina 'Account aanmaken', kunt u uw gegevens invullen en een account aanvragen.
Het voordeel van een webaccount is, is dat u online uw bestellingen kan plaatsen. U kunt heel gemakkelijk uw bestellingen via de webshop plaatsen. Ook ziet u hier meteen of het product op voorraad is en u ziet meteen uw nettoprijzen.
Rechts bovenin bij inloggen kunt u aangeven dat u uw wachtwoord bent vergeten. U krijgt dan een mail om uw wachtwoord vervolgens te wijzigen.
Wanneer u ingelogd bent, kunt u in uw account in het menu ‘Account-en adresgegevens’ uw wachtwoord aanpassen onder het kopje ‘Login gegevens’.
Klik op ‘Mijn Coolmark’ > ‘Inloggen’> ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een e-mail. Weet u niet welke e-mailadres ingesteld is voor de website. Neem dan contact op met onze customer service via customer-service@coolmark.nl of via 0180 751 390.
U kunt uw gegevens wijzigen als u ingelogd bent onder ‘Account- en adresgegevens’.
Wanneer u hoofdgebruiker bent kunt u contactpersonen voor uw bedrijf toevoegen en verwijderen in uw account onder het menu 'Gebruiker beheren'.
Ziet u dit scherm niet dan bent u geen hoofdgebruiker. In dat geval kunt u contact openemen met onze e-commerce afdeling via webshop@coolmark.nl of via 0180- 751 320
We hebben hoofdgebruikers en subgebruikers. Hoofdgebruikers kunnen alle orders zien en gebruikers toevoegen en verwijderen. Subgebruikers kunnen alleen hun eigen orders inzien en geen gebruikers toevoegen en verwijderen.
Om de rechten van een account te wijzigen, kunt u contact opnemen met onze e-commerce afdeling via webshop@coolmark.nl of 0180-751 320.
Wanneer u hoofdgebruiker bent kunt u contactpersonen voor uw bedrijf toevoegen en verwijderen in uw account onder het menu 'Gebruiker beheren'.
Ziet u dit scherm niet dan bent u geen hoofdgebruiker. In dat geval kunt u contact openemen met onze e-commerce afdeling via webshop@coolmark.nl of via 0180- 751 320
Uw online bestelgeschiedenis, accountgegevens en artikel- en conditiebestanden. Als u hoofgebruikers bent, vindt u hier ook alle gebruikers en online bestellingen terug.
Als particulier kunt u niet bij Coolmark bestellen. Vraag uw installateur naar uw gewenste Mitsubishi Heavy Industries, Sinclair of LMNT producten!
Wij leveren uw bestellingen met de Rooy Transport of DHL. De Rooy Transport levert uw bestelling de volgende werkdag en DHL is een 48 uurs levering. Indien u de volgende dag uw bestelling op een projectadres wil ontvangen, dan leveren wij altijd met de Rooy Transport. Ook heeft u de mogelijkheid tot 3 tijdsleveringen voor in de ochtend met de Rooy Transport. Op uw orderbevestiging kunt u zien met welke transporteur wij uw zending leveren, en anders kunt u ons natuurlijk altijd bellen om dit na te vragen.
Producten die u op een werkdag vóór 16.00 uur bij ons besteld, worden, mits voorradig, de volgende werkdag tussen 08.00 uur en 17.00 uur op de plaats van bestemming geleverd. Komt uw bestelling na 16.00 of in het weekend bij ons binnen, dan wordt deze de eerstvolgende werkdag behandeld. Bij voldoende voorraad volgt de levering dan de daaropvolgende werkdag tussen 08.00 uur en 17.00 uur. U kunt altijd bellen met onze Customer Service met telefoonnummer 0180-751 390.
Tarieven voor standaard leveringen zijn vastgesteld in onze algemene voorwaarden.
Via de Customer Service kunt u navragen hoe laat uw zending wordt geleverd. Zij zijn te bereiken via customer-service@coolmark.nl of via 0180 751 390.
Bij de Customer Service kunt u terecht met vragen over uw levering. Zij zijn te bereiken via customer-service@coolmark.nl of via 0180 751 390.
Leveringen moeten altijd vooraf gecontroleerd worden, in verband met eventuele transportschade. Als er schade is, dan moet dit voor de verdere afhandeling op de vrachtbrief vermeld staan.
Wij hopen dat u de verpakking en inhoud van de levering gecontroleerd heeft, en dat deze beschadigingen op de vrachtbrief vermeld staan. Dan dient u de schade binnen 48 uur telefonisch of schriftelijk te melden bij onze Customer Service.
Op al onze aanbiedingen, verkopen, leveringen, betalingen, installaties, reparaties en onderhoud zijn de algemene voorwaarden van toepassing
de Nederlandse vereniging van ondernemingen op het gebied van de koudetechniek en luchtbehandeling NVKL,
gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank Den Haag op 10 januari 2023 onder nummer 4/2023.
Installaties met gefluoreerde broeikasgassen dienen conform de VERORDENING (EU) Nr.
517/2014 VAN HET EUROPEES PARLEMENT EN DE RAAD van 16 april 2014 Artikel 2 te
worden behandeld.
Hieronder kunt u de voorwaarden downloaden voor aanbiedingen, verkoop, levering, betaling, installatie, reparatie en onderhoud.
Download hier de zakelijke NVKL leveringsvoorwaarden:
Tijdsleveringen Groot of klein materiaal
Soms is het noodzakelijk dat goederen eerder worden geleverd zodat u op de dag van ontvangst direct met de producten aan de slag kunt gaan. Hiervoor bieden wij een aantal expresse diensten aan. Wij hebben de mogelijkheid tot diverse tijdsleveringen. Namelijk voor 15:00, 11:00 en 10:00 uur en om zelfs dezelfde dag nog te leveren hebben wij een koeriersdienst.
Tijden Voor 15:00 uur Voor 11:00 uur Voor 10:00 uur Direct versturen | Vracht De Rooy Transport De Rooy Transport De Rooy Transport Koeriersdienst | Tarief €44,- netto excl. BTW €64,- netto excl. BTW €72,- netto excl. BTW Op aanvraag |
Tijdsleveringen klein materiaal
Ook hebben wij de mogelijkheid om klein materiaal met SLS Innightof SLS overnight te leveren. Met SLS Innight wordt de bestelling geleverd in een afgesloten ruimte bij uw bedrijfspand of bij uw monteur in de auto. (Hiervoor dient u wel een abonnement met onze logistieke partner af te sluiten). Het gaat hier om kleine zendingen van maximaal 25 kilo per colli. Voor deze service is een toeslag van toepassing. Met SLS Overnight te leveren. Met SLS Overnight wordt uw bestelling de volgende werkdag tussen 08:00 en 09:00 uur geleverd. Bij deze service geldt dat het gewicht per collo niet meer dan 25 kilo bedraagt. Voor deze service is een toeslag van toepassing.
Tijden In de nacht bezorgd Tussen 08:00 - 09:00 uur Direct versturen | Vracht SLS Innight SLS Overnight Koerierdiensten | Tarief Gratis met abonnement €63,- netto excl. BTW Op aanvraag |
Voor bestellingen boven de 250 euro rekenen wij geen bezorgkosten. Wel kunnen speciale tarieven van toepassing zijn.
Vraag de status van uw bestelling op via customer-service@coolmark.nl of via 0180-751 390.
Het kan voorkomen dat een artikel op voorraad is bij de afhaalbalie, maar niet in ons centrale magazijn. In deze situatie kunt u ervoor kiezen om het product af te halen. U kunt er ook voor kiezen om het product alsnog te laten bezorgen.
Indien een deel van de levering niet door de vervoerder is afgeleverd, of als de producten niet zijn geleverd, maar wel op de pakbon staan, dan zijn dit manco meldingen. Manco meldingen dienen binnen 48 uur telefonisch via 0180-751 390 of schriftelijk via customer-service@coolmark.nl gemeld te worden bij onze customer service.
Voor wijzigingen in lopende bestellingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0180-751 390. Zij kunnen de mogelijkheden voor u bekijken.
Verkeerd bestelde of overcomplete artikelen kunnen worden geretourneerd, als:
- de artikelen onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten
- de levering niet langer dan 3 maanden geleden plaats heeft gevonden
- de artikelen niet speciaal voor u besteld zijn
- de artikelen franco retour gestuurd worden
- de retourzending een minimale waarde heeft van 35 euro.
Meer informatie kunt u vinden op onze pagina Garantie en Retouren.
Alle door ons geleverde producten worden volgens opgave van de leverancier gegarandeerd op materiaal en /of productiefouten. De garantie beperkt zich uitsluitend tot reparatie, vervanging of creditering van de aankoopprijs van het defecte product.
Indien een deel van de levering niet door de vervoerder is afgeleverd, of als de producten niet zijn geleverd, maar wel op de pakbon staan, dan zijn dit manco meldingen. Manco meldingen dienen binnen 48 uur telefonisch of schriftelijk gemeld te worden bij onze Customer Service.
Volg ons op social media en schrijf je in voor de nieuwsbrief
Zweth 24
2991 LH Barendrecht
Nederland
(0180) 751 300
info@coolmark.nl